KP1

Käytiin miehen ja koiran kanssa vähän pidemmällä lenkillä, kun ei ollu niin tuskaisen kuuma enää.  Kesken lenkin tunsin ns. "puukoniskuja" alavatsalla. Olin jo ihan että "aha, sieltä ne kuukautiset alkaa!"
No ei tarvinnut kauaa odotella. Päästiin kotiin, ja käväisin heti vessassa tarkistamassa tilanteen, huomasin verensekaista limaa. Kuukautiset otti varaslähdön ja starttasin sitten 2 päivää etuajassa, eli kp 26 vaikka yleensä mun kierrot kestää 28-29 päivää.

Nyt kp2 ja vuoto ei ole tuosta runsastunut lainkaan,eikä kipuja ole. Onkohan ollut ovuloimaton kierto? Mutta jos kierto on säännöllinen, eikö silloin täydy ovuloida? Ovistesti ei mulle kiinteää hymynaamaa tässä kierrossa antanut, mutta vilkkuvan yksilön sain!😌 Tosin oli mulla pari päivää siinä välissä kun en testannut, että oisko ovis voinu olla just siinä? No, mene ja tiedä sitä sitten.

Stressi on ollut vahvana läsnä tämän kierron aikana, joka vaikuttaa varmasti asiaan myös. Olemme siis tekemässä muuttoa OMAAN, uuteen asuntoon ihan pian! 😍 Mutta mä niin vihaan muuttamista! Se pakkaaminen on vaan niin vaikeaa aloittaa!
 Toisekseen mulla on kokoajan töitä! Sanoin jo äidillenikin puhelimessa, että voisin varmaan tehdää osotteenmuutoksen uuden asunnon sijaan työpaikalle, koska oon siellä aina! Vapaa-ajan puute on saanu mut aivan hermoraunioksi. Mulla ei oo aikaa itselleni, saatika miehelleni. Onneksi heinäkuussa on pieni lomapätkä, jolloin pääsee EDES hetkeksi rentoutumaan.
 Kyllä on duunitoria selattu tiuhaan viimeaikoina. Jos löytyisi joku vähän sopivampi paikka minulle.. En nimittäin jaksa roikkua töissä joka h*lvetin viikonloppu, koska sitä se on! Mulla on tosi harvoin vapaata, ja jos vapaata on, niin ne mun vapaat on sijoitettu niin että en varmasti voi suunnitella yhtään mitään! Koska en vain kerkeä! Mutta todella toivon että tää stressi alkais pian lievittää.. 😪

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Odotus lähenee loppuaan

Turhauttavaa..

RV 4+1 ja karanteenikuulumisia